חברת טלמניע תקים שתי תחנות קוגנרציה בישראל

קבוצת רימון, בחרה בחברת טלמניע מקבוצת פ.ק המתמחה בהקמת תחנות כוח ברחבי העולם, כקבלן ראשי להקמת שתי תחנות כוח גז טבעי בטכנולוגיית קוגנרציה, בהספק של כ-2.5 מגה-וואט כל אחת. תחנות כוח אילו, מוקמות ע”י רימון אנרגיה מקבוצת רימון במודל BOT עבור שני מפעלים גדולים בצפון ובדרום הארץ. ההיקף הכולל של הפרויקטים הינו כ-40 מיליון שקלים.

העבודות כוללות בן השאר: התחברות למתח גבוה, אספקה והתקנת דודי קיטור, התחברות וסנכרון עם מערכות הקיטור הקיימות במפעלים, מערכות שליטה ובקרה על ייצור החשמל בתחנות הכוח ובמפעלים, עבודות אזרחיות וכן טיפול בהשגת האישורים הנדרשים לפרויקטים.

שתי תחנות הכוח הנ”ל, מצטרפות לתחנת כוח בהספק 5.0 מגה-וואט במפעל שניב, אשר נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים לאחר קבלת כלל ההיתרים הנדרשים כולל היתר בניה, ועתידה להימסר ללקוח תוך 5 חודשים.

טלמניע תספק לפרויקטים מנוע גז טבעי של חברת ROLLS ROYCE בהספק של כ-5 מגה-וואט, ומנוע גז טבעי של חברת JENBCAHER -.E.G בהספק של כ- 2.5 מגה וואט. שתי החברות הנ”ל, מתמחות בייצור טורבינות גז ומנועי גז טבעי המובילים בעולם, וכן בעלות נצילות אנרגטית גבוהה ותקינה מחמירה ביותר בנושא פליטת מזהמים.

במסגרת ההתקשרות עם רימון אנרגיה, נחתמו גם חוזים לאחזקת התחנות לתקופה של 5 שנים. טלמניע תדאג להדריך את צוות “רימון אנרגיה” לתפעול שתי תחנות הכוח. קבוצת רימון עוסקת בעיקר בייזום וביצוע של פרויקטים רחבי היקף בתחומי תשתיות המים, השפכים והאנרגיה. חברת רימון אנרגיה בע”מ – היא הזרוע הביצועית של קבוצת “רימון” בתחום האנרגיה ותספק למפעלים חשמל וקיטור במודל BOT לתקופה של 20 שנה.

מטלמניע נמסר: חב’ טלמניע שמחה וגאה מאד לשתף פעולה עם קבוצת רימון, ולהקים עבורה שתי תחנות כוח גז טבעי בטכנולוגיית קוגנרציה אשר תספקנה את כל החשמל והקיטור למפעלים שרימון פועלת בהם. הפרויקטים כוללים תחזוקה ל-5 שנים”.

דילוג לתוכן